.
searchs Exposed a Exposed c0+
Fosearchu Fuckinggorgeousbarefemalepows Fuckinggorgeousbarefemalepows searcho0u Fuckinggorgeousbarefemalepows search searchx Fuckinggorgeousbarefemalepows osexinsex%21boarde
BsearchFSexInSex%21+Board+-+Powered+by+Dis...csearchi
g Exposed ore Forum u Forum bsearchr Forum f Forum ma Exposed ep Forum w Fuckinggorgeousbarefemalepows Forum s Exposed asearchch0
A Fuckinggorgeousbarefemalepows Asearch%
A. Forum t
Vitamino D trūkumas kraujyje susijęs su padidėjusiu mirtingumu vyresnio amžiaus žmonių grupėje - patvirtino atlikta studiją, kuri ragina patvirtinti, kad vitamino D papildai gali padėti sumažinti šią tikimybę.
Žurnale "Klinikinė endokrinologija"" mokslininkai iš Nyderlandų, Austrijos ir JAV praneša, kad maža vitamino D koncentracija kraujyje yra susijusi su padidėjusia mirtingumo ir sergamumo širdies ir kraujagyslių sistemos ligomis rizika. "Mūsų rezultatai suteikia pagrindą ateityje atlikti tyrimus, kurie ištirtų, ar vitamino D papildai sumažina mirtingumą ir / ar tikimybę sirgti širdies ir kraujagyslių sistemos ligomis asmenims, turintiems vitamino D trūkumą " rašė mokslininkai, vadovaujami Stepono Pilz iš Medicinos universiteto Graz Austrija
Tyrimai ir panašios išvados paskelbtos ir žurnale "Mitybos tyrimai". Mokslininkai, vadovaujami Richard Sembos iš Johns Hopkins universiteto ištyrė 25 - hidroksivitamino D (25(OH)D) lygį 714 moterims, kurių amžius nuo 70 iki 79 metų. Vitamino D veikliosios dalies 25-hidroksivitamino D turi būti daugiau nei 30 nanogramų mililitre kraujo,
Jie pažymėjo, kad keletas biologinių mechanizmų galėtų paaiškinti priežastinį ryšį tarp vitamino D trūkumo ir mirštamumo. Vitamino D aktyvi formą (1,25-dihidroksivitaminas D), turi poveikį, kontroliuojant uždegiminius procesus, reguliuojant imunine sistemą ir kraujospūdį, sumažinant aterosklerozę.
Kitame tyrime naudojami duomenys ištyrus 614 žmones, dalyvaujančių Hoorn studijoje. Tyrime dalyvavo vyrai ir moterys, kurių amžiaus vidurkis 69,8. Tyrimo pradžioje kraujyje buvo ištirtas 25 (OH) D kiekis.
Vidutiniškai po šešerių metų buvo dokumentuotos 51 mirtis, iš kurių 20 buvo dėl širdies ir kraujagyslių susirgimų.
Žmonėms, kuriems buvo nustatytas mažiausias vidutinis vitamino D kiekį (< 30,6 nanogramų mililitre), mirtingumo rizika ir sergamunas širdies ir kraujagyslių ligomis išaugo nuo 124 iki 378%.
Kalbėdami apie galimą mechanizmą, mokslininkai pabrėžia: "Be teigiamo poveikio raumenų ir skeleto sveikatai, vitaminas D taip pat gali apsaugoti nuo vėžio, infekcijų, autoimuninių ir širdies bei kraujagyslių ligų. Ir tai rodo, kad vitamino D trūkumas galėti sumažinti vidutinę gyvenimo trukmę."
Vitaminas D turi du biologiškai neaktyvius pirmtakus - D3, žinomas kaip cholekalciferolis, ir D2, žinomas kaip ergokalciferolis. Vitaminas D gaminamas veikiant UVB spindulių (290-320 nm), odoje. Nors mūsų odoje vitaminas D gaminamas odoje veikiant saulės spinduliams, tačiau kuomet yra saulės trūkumas, ypatindai šaltuoju metų sezonu, kai kuriose Šiaurės šalyse, organizme nesigamina pakankamai vitamino D. Aišku, kažkiek vitamino D gauname su maistu, tačiau tikrai nepakankamai, todėl jo trūkumą būtina papildyti vartojant vitamino D paplidus.
Mokslininkai teigia, kad vitamino D trūkumas gali išprovokuoti ar pasunkinti osteopenija, osteoporozę, raumenų silpnumą, kaulų lūžius, padidina tikimybę susirgit autoimuninėmis ligomis, infekcinėmis ir širdies bei kraujagyslių ligomis. Taip pat yra įrodymų, kad vitaminas gali sumažinti kai kurių rūšių vėžį ir 1 tipo cukrinio diabeto atvejų.
Šaltinis:
Clinical Endocrinology. "Vitamin D and mortality in older men and women"
Authors: S. Pilz, H. Dobnig, G. Nijpels, R.J. Heine, C.D.A. Stehouwer, M.B. Snijder, R.M. van Dam, J.M. Dekker. November 2009, Volume 71, Issue 5, Pages: 666-672